Jak robić dobre strony www

Kancelaria notarialna pieczątka notariusza
Kancelaria notarialna – co w niej załatwimy?
Styczeń 22, 2018
Hermes Wynajem autokarów przewozy autokarowe w kraju i za granice
Wynajem autobusów wycieczkowych – jak zorganizować wyjazd służbowy
Grudzień 27, 2018
Strony WWW - Tworzenie stron i sklepow internetowych

Strony WWW - Tworzenie stron i sklepow internetowych

Obecne czasy to naturalny rozkwit cywilizacji konsumpcjonizmu. Ludzie kupują, ciągle szukają kolejnych rozwiązań i pragną mieć więcej i więcej. Niewiele świadczy o tym, iż wkrótce będzie zupełnie inaczej. Nabywanie wytwornych towarów to pierwsza sprawa, ale musimy także zapewnić sobie jeszcze środki czystości, coś do jedzenia – słowem to, co jest nam konieczne do egzystencji. Sporo osób pędzi nieustannie przez życie i co za tym idzie, nie ma nawet czasu pójść do sklepu. Rozwiązaniem może okazać się sklep internetowy – generujący dochody po ewentualnym sukcesie.
Sklep internetowy – czemu się opłaca i jak go stworzyć?

Sami znamy pewnie dużo przykładowych osób, które na nic nie mają czasu. Robią zakupy w supermarkecie co 14 dni, żeby przyoszczędzić sobie stałego wybywania po kluczowe zapasy. W XXI wieku część sklepów poszła jeszcze wyżej i oferują takim osobom dostawę zakupów pod drzwi.

Powyższa kwestia tyczy się po pierwsze jednostek zarobionych, przebywających miesiącami w miejscu pracy. Nie pałają oni entuzjazmem, jak powinni zrobić chociażby świąteczne zakupy. Tacy ludzie z ochotą sięgają wówczas po sklep internetowy oraz hurtowo zamawiają upominki dla rodziny i przyjaciół. Tym samym – to oni będą naszą grupą odbiorców, jak zdążyliśmy się przekonać – dosyć sporą.

Znamy już kluczowy cel uruchomienia sklepu online, tym razem powinniśmy zastanowić się jak ów sklep ma wyglądać. Nie możemy próbować osiągnąć niemożliwego. Jeśli sklep internetowy ma nam wymierne profity, wówczas startujemy od tzw. analizy SWOT. Zbadanie silnych i słabych stron, widoków i pułapek to zupełna podstawa. Odnosi się to zarówno do Waszego nowopowstałego sklepu, jak również otoczenia konkurencyjnego. Powinniśmy dowiedzieć się jakie statystyki generują, i jak możemy się spośród nich wyróżnić.

Krok następny to zdefiniowanie grupy docelowej. Nie ma tutaj reguły. Otwarty przez nas e-sklep możemy skierować do Odbiorcy wszechstronnego, który znajdzie coś dla siebie wśród dużej ilości dziedzin produktów, ale także dla przykładu przekonywać do siebie po pierwsze żeńskie grono, ze względu na przewagę kosmetyków. W tym przypadku najważniejszy jest Twój plan biznesowy. Uczciwie sprawdźcie, czy środki pozwalają Ci na dotarcie do potencjalnyych partnerów w całej Polsce. Być może będziesz musiał na początek ograniczyć się do konkretnego obszaru – np. miasta.

Trzeba mieć świadomość, że stworzenie sklepu internetowego jest ściśle powiązane z działalnością gospodarczą. Opcje w tym przypadku są dwie:

W przypadku gdy dopiero otwierasz własną firmę, przymusowo winniśmy zewidencjonować działalność gospodarczą – zrobić wpis w Krajowym Rejestrze Sądowym lub do Ewidencji Działalności Gospodarczej, pozyskać REGON w Urzędzie Statystycznym, przypilnować formalności w Urzędzie Skarbowym i ZUS-ie.

Jeśli wcześniej prowadziłeś biznes, musisz w zasadzie tylko zrobić zmianę w swoim PKD (Polska klasyfikacja działalności), poprzez dodanie zapisu o handlu w Internecie.

Następna analizowana rzecz to oferowane produkty. Kiedy już namyślimy się czy zaoferujemy coś specjalistycznego, z ekskluzywnej branży, czy też towary uniwersalne, produkowane na dużą skalę, koncentrujemy się na sumiennym wyselekcjonowaniu dystrybutora. Sumienność, punktualność i zaufanie, to powinna być podstawa, na jaką musimy zwrócić uwagę. Rzecz jasna na końcu jednym z decydujących parametrów okaże się przełożenie jakości na koszta. Taniej nie oznacza zawsze lepiej i odwrotnie. Sprawa dostawcy załatwiona ? W kolejnym kroku wypada zredagować unikalne prezentacje oferowanych przedmiotów. Co możemy dzięki temu zyskać ?

Wkraczamy w tej chwili w dziedzinę promowania. Nie możemy się oprzeć tylko na opisach producentów. Gdy pragniemy w niedługim czasie zwrotów inwestycji, to w takiej sytuacji musimy postawić na zredagowanie oryginalnych opisów – chwytliwe dla Klientów, lecz także zoptymalizowane pod SEO, by dobrze nam znana wyszukiwarka Google nie miała wątpliwości co do jakości. Jeżeli nasza treść była już wcześniej gdzie indziej – narzędzie wyszukujące zakwalifikuje nas negatywnie i nie zapewnimy sobie odpowiedniej pozycji w wynikach wyszukiwania. Opcje mamy dwie – albo redagujemy takie opisy samodzielnie lub też, co zalecamy, zatrudniamy do tego eksperta od SEO.

Kiedy już to wszystko mamy – przyszła kolej na udostępnienie właściwych form płatności. Do najpopularniejszych możemy zaliczyć:

– System PayU
– PayPal
– Przelewy 24

Bez dwóch zdań trzeba również zapewnić Klientom możliwość płatności za pobraniem oraz z góry. Kluczową sprawą jest to, aby serwis płatności był odpowiednio zabezpieczony– najlepiej szyfrowaniem. Dzięki temu nasi Klienci obdarzą Was większym zaufaniem.

Sklep internetowy – domena, hosting i program

Koncepcja jest, otoczenie konkurencyjne przebadane, mamy już biznes plan oraz właściwie przygotowane do sprzedaży produkty? Czas na krótkie omówienie kwestii technicznych.

Wybór oprogramowania pod nasz sklep to coś, co może przesądzić o powodzeniu naszych starań. O tym, które należy wybrać warto zapytać specjalistę z tej dziedziny. W niektórych przypadkach starczy choćby bezpłatny software, lecz w przypadku rozległej wizji lepiej przeznaczyć środki na full serwis, a nawet na indywidualne oprogramowanie.

Domena może być zapewniana wraz z oprogramowaniem, lecz nie jest to reguła. Jeśli nie dostaniemy takiego bonusu – wówczas musimy ją wykupić. Powinna być prosta, rzucająca się w oczy i łatwa do zapamiętania przez Klienta, aby mógł ją bez kłopotu przywołać w rozmowie z przyjacielem .

W kwestii hostingu najważniejszy będzie rozmiar serwera i dane dotyczące transferu – hosting rzecz jasna musi być dostosowany do wielkości i zakresu działania naszego sklepu. Nie polecamy używania darmowych hositngów – mają one nam multum restrykcji, negatywnie wpływających na naszą pracę.

Tworzenie stron

Komentarze są wyłączone.